![]() |
nog even een snel spektrum noob vraagje :blush: het draadje aan de ontvanger is zo kort dat ik al nauwelijk de hoogte in kan in de antennebuis kan ik er gewoon 6/7 cm antenne draad aansolderen?
|
wij hebben er 1 met 6 cm er aan en nog nooit last gehad
|
@bzb.
NEE dat gaat niet wegens dat koax cabel of zoiets is en dat kun je niet solderen. gewoon een nief bestellen . gaat de beste optie zijn |
dat draadje hoort zo kort te zijn. Heeft te maken met golflengte e.d.
Gewoon een plekje zoeken in de auto en het buisje laten vervallen. Of een paar pluche dobbelstenen aanhangen. t valt hier trouwens met bakken uit de lucht nu maar voor zondag zie hieronder Zondag, Eerste Pinksterdag, wordt de mooiste dag van het weekend. Er is redelijk wat zon, al neemt in de loop van de dag de (hoge) bewolking wel toe. Het blijft droog en het wordt iets warmer: gemiddeld een graad of 19. |
zijn er al "track side" foto's? :drool:
(bandjes net binnen tevens :woot:) |
Quote:
Weersvoorspelling voor morgen: Geen boot nodig :thumbsup: |
Is de snelweg al weer open trouwens?
|
Zo te zien geen weg werkzaamheden op de a59 dit weekend.
http://www.vananaarbeter.nl/werkzaam...n/dit_weekend/ |
- Dirk TQ in 2wd :thumbsup:
- Johan van Helmond weer eens met een zender en auto op een race :thumbsup: - Cut Staggers FTW :wub - Tom Raymakers; backflip, zelfs met 3 wielen :woot: - 1 kwalificatie, voor de rest enkel finales. :p - 17 man in de 2wd finale ( allemaal dus in de A ) :drool: - Reversed grid systeem in de finales :wub - Wesley dominerend in 2wd, helaas 1 keer pech terwijl er géén schraps . waren :eh?: - Tom van Drunen helaas te vaak, te veel pech :( - Strakke wedstrijdleiding van Wesley tijdens de vrachtwagens :thumbsup: - Mike Goorden die bij zeker 3 finales wel een aantal ronden aan de leiding . wist te behouden. :lol: - Goed debut van Mike Knippels :woot: |
- de grote afwezigheid van de Belgen op één na (Ikzelf) allemaal LOSERS !:thumbdown:
|
Auto ligt nu wel bèregoe dankzij training in MVB! :thumbsup:
|
|
Quote:
|
Quote:
|
ik was maar gelijk gestopt met filmen :D
|
|
Quote:
|
hoef je tenminste niet met 17 man in 1 heat :D
|
Quote:
:D |
super dag gehad gisteren
goed weer lekkere worstenbroodjes en een mooie layout zelfs de cougar2000 heeft het weer vol gehouden schrijf me maar meteen weer in voor volgend jaar thanx aan mac vlijmen joey |
All times are GMT. The time now is 02:55 PM. |