![]() |
Quote:
|
Wa? Lijm op de mousse doen??? Ik kan nimeer volgen.
;););):wub:wub:o:o:woot::wub:cry::p:drool::mad: |
zijn die banden hier nu nog nie goe geplakt of wa ??
hey Flipside : wa is [mg] + [mgu] ? |
ik begon het stilletjes aan te begrijpen ... V-kes naar voor of achter ... :eh?:
maaaaar .... nu weten we nog steeds niet met welke velgkleur deze caliber-band 't best presteert.:confused::thumbdown: |
Ik kan u wel zeggen dat afgeschenen geel (zoals ik onder mijn medial pro's had steken in de manège) beter werkt dan geel zelf. Het gaat al meer de witte kant op he. Wel opletten met mismatch (geel en wit gemengeld) natuurlijk.
Ik wil maar zeggen, wit is en blijft het beste. Daarom heb ik gele en rijdt Wouter ook met gele omdat hij anders even goed en populair wordt als Leo Martin. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
stemmen Pietje !! :thumbsup: |
Quote:
:p |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Maakt niet uit eigenlijk, zolang ze maar geel zijn.:thumbsup: |
Quote:
|
nu jullie denken alle dat de moeilijkheidsgraad alleen bepaald word door de richting van de Y op de band juist te plakken.
Maar U vergist zich allen . Dat is enkel het begin van alles. Dan resteerd er nog de mouse in de banden . Ga je die chamfere aan de binnen en buitenkant , hoeveel ga je hem smaller maken ? en dan de velg nog eens gesloten of open . Lucht gaatjes zowel in de band als in de velg zo nee hoegroot dan in de velg. Wat denken de masterminds er van. en andere inserts dan de standaard of toch maar niet???? :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup: |
Quote:
|
och joeng, gewoon plakken en rijde :thumbsup:
|
Of ze laten plakken door een ander zoals ik en dan gaan rijden.
Das nog het simpelste, ik moet er mijne kop ni over breken, hahahahaha. |
http://www.oople.com/forums/[IMG]fil...screenshot.pngdeze zijn dus overduidelijk op een maandag geplakt :confused:
Benieuwd hoeveel er gaan verkeerd geplakt worden op het BNK2011, en vooral welke benaming die variant zal krijgen (andere voorbeelden : het gonzoke, pb'ke enz...) Misschien dat de naam v/d 'maker' v/d eerst opgemerkte ermee vereenzelvigd wordt??:) http://www.oople.com/forums/attachme...0&d=1292500515 |
Ontbreken daar nu 2 vijzen of zijn er gewoon teveel gaten in da chassis gemaakt :D
|
zijn 2gaten teveel denk ik, voor wa ze juist diene weet ik ook nie. vroeg me da ook al af bij mijne durango.
:woot: op 1 foto in de manual zie je er wel zo een scheidingstukje voor tussen de saddle pack opstaan, maar dat zat niet in de doos en is me ook nog bij niemand opgevallen eigenlijk sorry voor offtopic |
All times are GMT. The time now is 05:07 AM. |